Kävin tänään kangaskaupoissa. Pitäis uusia kesävaatteita saada. Ostin kolme trikoopalasta, jos paitoja tekis. Kangaslaatikoissa odottelee yks kesähamekangaskin. Eurokankaassa oli aivan ihania puuvillakankaita, joista tulis kivoja hameita tai mekkoja. Ehkä käyn opintotukipäivän jälkeen uudestaan... Täytyyhän sitä olla kesäksi hamosia! :)

Tässä muuten yksi hamonen, joka on ollut jo pari viikkoa valmiina:
1519371.jpg

Maksoi 0€, kaikki kankaat, langat ja vetoketju on löytynyt joko äitin tai mun varastoista. Päällikangas on jotain vuori-/tuulipukukangasta suoraan 90-luvulta, helmaröyhelö on mumman vanhoja verhoja ja vuori on mustaa ylimääräiseksi jäänyttä vuorikangasta. Se vähän paistaa päällikankaan läpi, mutta se on vähän niin kuin tarkoituskin. Mun suosikkihame tällä hetkellä!

Yritin epätoivosesti etsiä molemmista kangaskaupoista jotain neulekangasta, että olis voinu neuletakin tehdä. Ei löytyny! Pyysin sitten, että äiti tekis, kun löysin parikin ihan kivaa mallia. Itse en jaksa neuloa, mulle riittää vauvan neuleet ja lapaset ja sen sellaiset neuletöiksi. Oon joskus alottanut villatakin, mutta se on vielä kesken. Ja taitaa sellaiseksi jäädäkin. Pitää saada nopeesti valmista.

Tänään on taas ollut aivan ihana kesäpäivä. Olin hellemekolla kaupassa, mittari näytti 23 astetta. Voiko tämä olla tottakaan? On tämä varmaan, jos tää olis vaan ihanaa unta, olisin raskaana.

(Kp 8, ens viikolla aloitan ovistikuttelun... jos greipillä olis hyviä vaikutuksia?)