Taas on ollut hiljaisempaa täällä. Farmakologian tentti oli ja meni ehkä läpikin. Ei olis ollut vaikea, jos olis jaksanut lukea. Harmittaa kyllä taas. Joka tentin jälkeen päätän, että seuraavaan luen enemmän ja aikaisemmin, mutta sitten se unohtuu.

Vauvakuumeilunkin oon yrittänyt unohtaa. Ei tästä mitään tule. Antaa olla. Katotaan uudestaan joskus seuraavissa elämissä.

Mitäs muuta, iloisempaa keksisin? Sain tehtyä perjantaina siskon kaverin vauvalle ihanan kesämekon! Harmi, kun en muistanut ottaa kuvaa. Mutta saatte uskoa, että siitä tuli nätti! :) Mulla olis työn alla pari laukkua, taas. Eilen se mun hieno keltavihreä laukkuni sai ammattilaisompelijalta hirveesti kehuja, vähäkö oon nyt ylypiä!

Ei kai mulla mitään kirjotettavaa ole. Taaskaan. Katotaan, jos saisin jotain uutta esiteltävää ens viikolla. :)