Viikko mennyt taas nopeasti. Aika lailla pää pilvissä olen kulkenut. Vieläkin on vaikeaa uskoa, että minä (!!!) olen raskaana. Hurjaa.

Tämä laukku on ollut valmiina jo kauan, mutta en ole voinut siitä kuvaa laittaa, kun se oli siskolle lahja, jonka sai vasta eilen. Tykkään mallista tosi paljon, oli ensimmäinen laatuaan. Joudun ehkä itselleni tekemään vielä samanlaisen, kun jostain löydän sopivan kankaan.



Kortinkin värkkäsin äkkiseltään, ei kovin onnistunut. Eilen ei oikein mikään toiminut.



Tällasta täällä on tehty. Mies lähti isänsä kans mökille touhuamaan jotain, nyt mun pitäis keksiä itelleni tekemistä. Mulla olis tuossa yks ihana kangas, josta vois laukkua suunnitella, sitten olis Sims2-peli, jota saisin kerrankin pelata rauhassa. Ja toki vaatehuoneessa imuri odottais käyttäjää, mutta jotenkin musta tuntuu, että se saa odottaa siellä vielä jonkin aikaa...