Vuoden viimeinen päivä. Aika miettiä lupaukset ens vuodelle. Eikö uuden vuoden olis jo aika antaa lupauksia mulle, eikä mun sille? Toivon, että se lupaa mulle vähemmän lapsettomuutta, vähemmän karkinhimoa ja enemmän intoa opiskeluun. Ehkä voisin kuitenkin luvata sille, että käyn helmikuun lopusta alkaen joka päivä ainakin yhden kerran pitemmällä lenkillä ja monta kertaa päivässä muutenkin ulkona. Ai miksi vasta helmikuulta? Me on varattu Ruotsista sellanen pieni viikon ikäinen musta pallero, josta tulee isona harmaa isovillakoira. Se muuttaa meille seitsemän viikon päästä. (Oikeesti! Seitsemän viikkoo! Tosi lyhyt aika!) Kuvia pentuloista löytyy kasvattajan kotisivuilta. Meille on tulossa toinen niistä urospennuista.

Muutenkin uusi vuosi alkaa kuntoilun merkeissä. (Hyvä merkki?) Käytiin toissapäivänä ostamassa Wii ja siihen se Wii Fit -peli. Huh, oon löytäny uusia lihaksia! Oon yllätyksekseni aika hyvä hulahula-vanteen pyörityksessä ja mäkihypyssä! Mies voittaa mut mennen tullen kaikissa tasapainopeleissä, mutta stepissä se ei pärjää. :) Nakottajan sivuilta voi käydä katsomassa, miltä se pelaaminen näyttää...

Loppuun vielä kuva yhdestä mun tekemästä joululahjasta. Meni veljelle, kuulemma kelpaa. :)




Hyvää uutta vuotta kaikille!