Nostelen tätä ylöspäin, ettei jää huomaamatta.

----

Mulla on Googlelta palvelu, joka seuraa mun blogini lukijoita. Ei se kerro teistä mitään ihmeempiä, sillä on lähinnä hauska seurata millä hakusanoilla mun blogi on löydetty. Viimeaikaisia on mm. "mistä opiskelumotivaatiota", "meditaatio ja parantuminen", "koiran alapään verenvuoto" ja "raskaaksi koiran spermasta". Joo. Tosi kivan kuulonen blogi.

Mutta se mistä ajattelin kertoa, on se, että nään mitä kautta mun blogiin on tultu ja mistä kaupungista kävijät on. Esimerkiksi Nakottajan blogista on tullut paljon helsinkiläisiä, oululaisia ja raahelaisia kävijöitä. Tämän takia osaan päätellä, että tätä käy lukemassa sukulaisia, jotka eivät jostain syystä halua itseään ilmiantaa. 

Halusin jakaa tämänkin tiedon teidän kans, koska musta on reilua kertoa, että tarkkailen minkälaisia kävijöitä blogilla on. Reilua olis myös mua kohtaan kertoa, jos tätä blogia lukee ja mut tuntee. Jälleen kerran sanon, että pakottaa en voi, mutta toivon. Nämä asiat, siis lähinnä lapsettomuus-asiat, on kuitenkin mulle varsin arkaluontoisia. Mua ei kuitenkaan haittaa, että näitä tuttavat käy lukemassa. Olis vaan kiva saada joskus kommenttia, että on luettu. En kaipaa päänsilittelyä enkä voivottelua lapsettomuudesta, mulle riittää kommentiksi vaikka vaan että "kävin lukemassa".

Uskon, että te fiksut ihmiset ymmärrätte. :)