Nyyti-mummeli täyttää tänään 15 vuotta. Aika vanhus! (Siis tarkoitan tietenkin ikääntynyt, vanhushan on epäkorrekti nimitys!) Jostain syystä Nyytiä ei tuu kuvattua enää niin ahkerasti kuin ennen, mutta tässä kuitenkin muutama kuva:

Joskus vanhaa väsyttää.

Meinasin laittaa yhden sellaisen, hmmm, miten sen nyt nätisti muotoilis, todella kamalan trimmauksen jälkeisen kuvan, mutta en ehkä kehtaa. Nyytiä vois ruveta hävettämään. Siinä se on muuten lyhytkarvainen, melkein kalju, mutta häntään on jätetty epämääräinen tupsu. Muistaakseni sekin sai kyllä kyytiä myöhemmin...?

Nyytiä on muistettu tänään myös Nakottajan blogissa.

--------

Laitan vielä loppuun mun päivän piristyksen:

puhelin soi, prr prr
minä: Veera
miesääni: täällä se ja se jostain vakuutusyhtiöstä, hyvää päivää
minä: päivää
miesääni: onko veera *****? (Mun tyttönimi, paitsi eka kirjain väärin)
minä: (naurattaa) no ei kyllä oo
miesääni: no minäpä soittelen sitte paremmalla ajalla
minä: joo hei

Oli vähän naurussa pitelemistä! Mun oli tarkotus sanoa sille, että väärä nimi, mutta se ehti sanoa tuon oman repliikkinsä ensin. Se raukka varmaan luuli, että haluan vaan päästä nopeasti eroon siitä. No, niin kyllä halusinki. :)