Vielä tuntuu tämä raskaus niin kovin epätodelliselta. En osaa uskoa, että mun sisälläni kasvaa ehkä toinen ihminen. Tänään olis raskausviikkoja niinkin paljon kuin 4+4. (Tai vähän enemmän, tuskin ainakaan vähemmän.)

Oireita raskaudesta on jo ainakin enemmän kuin edelliskerroilla. Mahassa tuntuu kummalliselta, ei ihan menkkakipuja, mutta kummallista painetta. Nenä on ollut tukossa öisin jo viime viikolla, samoin kurkku on ollut karhea. Kuulemma raskaus aiheuttaa hengästymistäkin, jota oon ihmetellyt kun oon rampannut Hukan kans portaita alas ja ylös. Ennen on mennyt kyllä ihan hengästymättä, mutta viime viikolla mieskin jo ihmetteli, että miten hengästyn niin helposti. Että kyllä siellä alakerrassa kai jotain tapahtuu. :) Tuo plussakin on niin paljon vahvempi kuin aiemmat, vaikka ei oo edes aamupissasta tehty. Mulla on toinen testi vielä varastossa, täytynee jossain vaiheessa katsoa että vahvistuuko siihen viiva :)

Sen verran varovainen kuitenkin olen, etten uskalla vielä varata neuvola-aikaa. Ajattelin, että jos joskus 6+ -viikoilla kävis ultrassa katselemassa, että onko siellä ketään, niin sen jälkeen sitten. Oon kuitenkin päättänyt olla panikoimatta, keskenmenolle en kuitenkaan mitään voi, jos sellainen on tullakseen. Aion nyt nauttia tästä ajasta, kun voin ainakin ajatella saavani lapsen marraskuussa! <3