Mistähän alottais? No, jos vaikka kortista, jonka tein isälle synttäriksi. Äitilläkin oli synttärit, mutta sen kortista unohdin ottaa kuvan. Voitte kuitenkin kuvitella, että se oli tosi hieno! :D

Kuva on taas mitä on, kun en millään jaksa kantaa tätä konetta tuonne työhuoneeseen skannerin äärelle. Väritkin vähän heittää.

Sitten seuraavaksi voisinki esitellä isän tuotoksia.

Meidän ihanat keittiön tuolit, jotka isä on ystävällisesti rapannut ja maalannut! (Paitsi tuon oikeanpuoleisen punasen, se on mun tuotos.)  Tää on ollut semmonen mun ikuisuusprojekti, jonka isä sitten kiltisti teki loppuun, että sai ne nurkista pois pyörimästä. Yks tuoli on vielä keskeneräinen, kun sen toimitin myöhässä. Siitä pitäis tulla oranssi.

Seuraavaksi äitin tuotos:

Aivan ihana uus sängynpeitto! Se on vielä hienompi ku osasin kuvitellakaan. Toinen kuva vielä, missä näkyy kuinka hyvin se sopii meidän makkariin:

Mitähän mulla vielä oli? Ai niin, vielä miehen aikaansaannoksia.

En oo ikinä saanut rönsyliljaa kukkimaan, mutta mies onnistu. Kukkanen on työhuoneessa, ja sen huoneen kukat oon antanu miehen vastuulle, kun en ikinä muista niitä kastella. Sehän siellä aikaa viettää, enkä minä. Mietinkin tässä vähän, että pitäisköhän miehen ottaa nuo muutkin kasvit kontollensa... :D

Vielä loppuun Hukkakuva, kun yritin epätoivosesti ottaa siitä joulukorttikuvia tänään. On vaan niin kamalan pimeää, vaikka on muka päivän valosin aika. Mulla oli kaikki valotkin päällä ja vielä lisälamppuja. Siltikään ei ilman salamaa tahtonut saada tarpeeks terävää.

On se vaan niin nätti poika!