Heissan! Vauva pitää mut sen verran kiireisenä (ja väsyneenä ajoittain) etten oo ehtinyt tekemään juuri mitään käsitöitä, saati sitten kirjottelemaan tätä blogia. :) Mutta meillä menee kuitenkin ihan kivasti. Poika on täyttänyt jo 2 kuukautta ja tuntuukin jo niin isolta vauvalta. Miksi noin pienen pitää olla jo niin iso? Eikö se vois olla mun pikkuvauva vielä pitkän aikaa? 

Mulla oli jälkitarkastus viime viikolla ja kaikki tuntui olevan ok. Lääkäri ei kyllä paljon mitään maininnut, puhui vaan vesirokkorokotteesta, joka mun pitää ottaa. Kaks piikkiä kuuluu siihen ja kolme kuukautta viimesen piikin jälkeen pitää olla tarkkana ehkäsyn kans, ettei tuu mutanttivauvaa. :) 

Mutta olihan mulla niitä käsitöitäkin! Ensin Hukan takki, jonka oon kyllä tehnyt jo viime syksynä, mutta en oo tainnut esitellä. Lisäksi siitä piti vaihtaa vyötä pitemmäksi, kun tuo koira oli kasvanu! Kai sillä sitten on tuohon rintaan tullut massaa, kun ei se mun mielestä kuitenkaan lihonut ole.

(Älkää välittäkö sotkuista... meillä ei oo nykyäänkään kovin kamalan siistiä.)

Eilen sain valmiiksi poitsulle uuden vaatteen. Tämä on jo kokoa 68, pienimmät 62 koon vaatteet alkaa olla jo pieniä. Lähinnä selän pituudesta on kiinni, kun kestovaippa vie kai enemmän tilaa ku tavallinen.

Nyt on työn alla uusia vaippoja, saapa nähdä tuleeko niistä hyviä. Enimmäkseen on käytetty harsoja ja villahousuja, mutta ylksi oon kaipaillut jotain vähän imukykysempää. Testaillaan, testaillaan. :)